((کلبه گل پسر))

منو مزرعه یه عمره چشم به راهه یه بهاریم زیر شلاق زمستون ضربه هارومیشماریم

((کلبه گل پسر))

منو مزرعه یه عمره چشم به راهه یه بهاریم زیر شلاق زمستون ضربه هارومیشماریم

گریه نخواهم کرد


آهنگ بسیار زیبایی از ابرو گوندش براتون با ترجمه قرار دادم میتونین دانلودش کنین.البته من بیشتر لذت میبرم چون کمی واقف به زبان ترکی هستم.مطمئنم شما هم خوشتون خواهد اومد.



Git istersen Banane Bunlar Artık Bahane

برو اگه میخوای بری بیش از این دیگه بهونست نیار

Senle Herşey Şahane, Olabilirdi
با تو همه چی می تونست شاهانه باشه

Bi Sorsana Kalbine Sevgi Çok Bol Desede

یه باراز قلبت بپرس حتی اگه بگه عشقم خیلی زیاده


Aynısından Bir Tane Bulabildin Mi

یه دونه عینشو (مانند من) تونستی پیدا کنی؟

Bu Yalan Aşk Oyunundan Doktorların Yorumuyla
از این بازی عشق دوروغینت با نظر دکترا

Ben Gözyaşı Sorunuma Son Verdim
من به مشکل اشکهای چشمام پایان دادم

Ağlamayacağım, Ağlamayacağım
گریه نخواهم کرد گریه نخواهم کرد

Beklediğin Bu Bunu Yapmayacağım
چیزی که انتظارشو داری اینه,این کار و نخواهم کرد

Belki Zor Gelecek Ama

شاید سخته برام اما

Karşına Geçip te Hüngür Hüngür
حتی از روبروت رد بشم زاز زار

Bir Daha Hiç Ağlamayacağım
..

دیگه هرگز گریه نخواهم کرد

Ağlmayacağım, Ağlamacağım

گریه نخواهم کرد گریه نخواهم کرد

İstediğin Bu Bunu Yapmayacağım
چیزی که می خوای  اینه,این کار و نخواهم کرد

Belki Zor Gelecek Ama
شاید سخته اما

Karşına Geçipte Hüngür Hüngürحتی از روبروت ردبشم زاز زار

Bir Daha Hiç Ağlmayacağım
..

دیگه اصلا گریه نخواهم کرد

Doğrusu Bu Belkide Yaşa Kendi Kendine
شاید هم درستش اینه زندگی کن برای خودت

Mutluyduk ya Daha Ne Olabilirdi
خوشبخت بودیم دیگه چی می تونست بهتر از این باشه

Bir Sorsana Kalbine Sevgi Çok Bol Desede
یه بار از قلبت بپرس حتی اگه بگه عشقم خیلی زیاده

Aynısından Bir Tane Bulabildin
یه دونه عینشو تونستی پیدا کنی؟

Bu Yalan Aşk Oyunundan Doktorların Yorumuyla

از این بازی عشق دوروغینت با نظر دکترا

Ben Gözyaşı Sorunuma Son Verdim
من به مشکل اشکهای چشمام پایان دادم

Ağlamayacağım, Ağlamayacağım
گریه نخواهم کرد گریه نخواهم کرد

Belkediğin Bu Bunu Yapmayacağım

چیزی که انتظارشو داری اینه,این کار و نخواهم کرد

Belki Zor Gelecek Ama
شاید سخته اما

Karışına Geçipte Hüngür Hüngür
حتی از روبروت رد بشم  زاز زار

Bir Daha Hiç Ağlamayacağım
دیگه هرگز گریه نخواهم کرد

Ağlamayacağım, Ağlamayacağım
گریه نخواهم کرد گریه نخواهم کرد

İstediğin Bu Bunu Yapmayacağım
چیزی که می خوای  اینه این کار و نخواهم کرد

Belki Zor Gelecek Ama
شاید سخته اما

Karşına Geçipte Hüngür Hüngür
حتی از روبروت ردبشم زاز زار

Bir Daha Hiç Ağlamayacağım
دیگه هرگز گریه نخواهم کرد

Hiç Kimse için Bir Daha
دیگه برای هیچ کسی

Ağlamayacağım
گریه نخواهم کرد



دانلود آهنگ

نظرات 10 + ارسال نظر
مداد یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ http://dastanbaran.blogfa.com

سلام عزیزم
با داستانکی کوتاه کوتاه و اما زیباترین بروزرسانی کرده ام .
اگر دلت خواست بیا و بخوان تا لذت ببری.
و اگر دوست داشتی وبلاگم را با نام داستان کوتاه لینک کن و خبر بده تا منم با چه اسمی لینکت کنم.
به امید حضورت در وبلاگم.

ممنون مداد جان که به وبلاگم سر زدی. حتما لینکتون میکنم بهتونم سر میزنم

kolak یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام رامین جان خوبی :غرض از مزاحمت این بود که بگم من به حکم الهی و وجدان بیدارم آمدم تا تو رو از خطر فیلتر شدن آگاه کنم

سلام همزه جان.والا این موزیک که جای لهو و لعب نداره.بسیار زیبا و با معنیه.گرچه فیلتر شدن عین شتر مرگه دمه خونه همه میخوابه.امیدوارم این شتر فعلا دنبال من نباشه

نون دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.jomle-bozorgan.mihanblog.com/

سلام . معنی اش که خوب بود. خودش رو هم سعی میکنم گوش کنم.
البته من ترکی رو با لهجه تبریزی بیشتر دوست دارم. خیلی گوش نوازه :)
شاد باشید

قابل شمارو نداشت دوست عزیز

مداد سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.dastanbaran.blogfa.com

سلام عزیزم . ممنون که منو لینک کردی.
شما هم لینک شدید.
با یک داستان شکست خورده که خیلی زیباست اما کوتاه بروز رسانی کرده ام.
منتظر نظر زیبایت هستم.

سهیل سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ http://ramki.blogfa.com

عالی بود آهنگ ترکی با ترجمه خیلی خوب بود
موفق باشی
امیدوارم آسمان زندگیت همیشه پرستاره باشه

ممنون از نظرت سهیل جان

آشنایی غریب چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.ojeparvaaz.blogfa.com

سلام مرسی نظر لطفتونه
پست قبلیتونم خیلی قشنگ بود موفق باشید.

kolak چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام رامین جان یه سوال کاین عکس خودته؟

سلام حمزه جان نه عکس من نیست

نون چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.jomle-bozorgan.mihanblog.com/

سلام... سلام.
رامین خان وبلاگ رو به روز کردیم.. مقدمتان گلباران از الان تــــــــــــــا وقتی تشریف بیارید.. [گل]
البته اگر وقت داشتید :)
شاد باشید

الی عروسک پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ http://eliarosak.mihanblog.com/

سلام گل ژسر
ایول خیلی وبت زیباست
آفرین بر شما

ممنونم

الی عروسک سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://eliarosak.mihanblog.com/

از ابرو خوشم نمیاد
گنل بهتره

هر کسی سلیقه ای داره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد